جستجو:  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر : 9907 زمان مخابره: 9 دي 1393 -- 19:11:58 | تعداد بازدید: 1207 نسخه چاپی

هنرمندان اوز برای معرفی به شورای عالی استان فارس انتخاب شدند

هنرمندان اوز برای معرفی به شورای عالی استان فارس انتخاب شدندبا برگزاری جلسات مجمع عمومی انجمن های خانه فرهنگ در روزهاي هفتم و هشتم دي ماه نود وسه ، هنرمندان چهار گروه موسیقی ، عکاسی ، نمایش و هنرهای تجسمی جهت معرفی به شورای عالی استان فارس انتخاب و مستقیما به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری اوز به نقل از خانه فرهنگ اوز ، احمد هرمی و آرش امیدوار در موسیقی ، امین بحرانی و به آذین کرامتی در عکاسی، سید مرتضی هاشمی و علی بازگیر در نمایش ، صدیقه آریامنش ، عماد نورانی و نازنین حبیبی اوزی در هنرهای تجمسی منتخبین گروه های چهارگانه بودند. 
 
گفتنی است تا قبل از تصویب نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز ، هنرمندان اوزی نمی توانستند مستقلا به استان معرفی شوند و با شهرستان لارستان متفقا نماینده معرفی می کردند که پس از تصویب نمایندگی، شهر اوز ، مستقلا نماینده های خود را به استان معرفی کرده است. 
 
طبق اعلام اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس , مقرر شده است ، شورای عالی استان که شورایی متشکل از تمامی نماینده های شهرستان های استان فارس است ، مسئول کلیه تصمیم گیری های مربوط به رشته های هنری ذکر شده باشد.
 

 

نظرات ارائه شده

نظرات

ارسال نظر
ارسال به دوستان
نام
پست الکترونیک
آدرس وبسایت یا وبلاگ
نظرشمــا    
. نظراتی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود*
کد امنیتی:   
ارسال نظر
9907

 
31 فروردين 1403 , 10 شوال 1445 , 2024 April 19

آخرین اخبار
پربیننده ترین اخبار