تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
رضا کیانیان: اوز شهر رنگ ها و لبخندهاست
20 دي 1393   18:38:14 |  فرهنگی-هنری > 
رضا کیانیان: اوز شهر رنگ ها و لبخندهاست

به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان و خانه فرهنگ اوز رضا کیانیان بازیگر مشهور کشورمان که برای تدریس در کارگاه بازیگری به لارستان آمده بود . به شهر اوز هم آمد.
 

به گزارش روابط عمومی شهرداری اوز وی ابتدا از مجموعه آب انبارهای فاریاب میر عبداله بازدید و تحت تاثیر آن قرار گرفت و سپس در میان استقبال گرم و پرشور اعضای گروه موزه مردم شناسی، انجمن طبیعت گردی تاگاره، میراث فرهنگی، عصر اوز، بانوان و آقایان علاقمند به امور هنری، شهردار، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، مدیر خانه فرهنگ اوز و سردبیر عصر اوز از خانه سوداگر ، موزه مردم شناسی بازدید و گروه کودکان خانه فرهنگ سرود الله بده بارو را خواندند.
 
کیانیان از لحظه لحظه حضورش در این خانه و موزه توسط خودش عکس گرفت. کیانیان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار صحبت گفت: مردم اوز باسواد و با فرهنگ و اهل ادب هستند. من مدت بسیار کوتاه در این شهر بودم ولی باور کنید احساس وابستگی و قوم و خویشی با مردم می کنم. اوز، مهربان و سخاوتمند است.
 
رضا کیانیان موزه، ساختمان ، برکه و... را خوب توصیف کرد و اظهار داشت: از زمانی که من در میان مردم اوز قرار گرفتم احساس خوبی به من دست داد. و باید بگویم اوز شهر رنگ ها و لبخندهاست. وی اضافه کرد: واقعا مردم اوز مرا مجذوب و دگرگون ساخت.
 
این بازیگر و هنرمند برجسته در پایان گفت: من به مردم شریف و مهربان اوز سلام می کنم وامیدوارم همانطوریکه من درباره آنان حس خوبی دارم آنان هم مرا بپذیرند. کیانیان سپس در سر سفره نهار که توسط بانوان فعال موزه مردم شناسی و خانه فرهنگ تدارک دیده شده و در فضای تالار خانه سوداگر گسترده شده بود و انواع غذاهای محلی در آن به چشم می خورد نشسته و از انواع غذاهای محلی تناول کرد.
 
وی در پایان از جلاب تعریف و آنرا بسیار خوشمزه توصیف نمود. و در سر سفره بیشتر رشته با پلو، برنج و ماشک با کوکو و گوده استفاده کرد. در این بازدید رفعت حقیقی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، عبدالنبی سلامی پژوهشگر و گروهی از هنرمندان شهر لار وی را همراهی می کردند.
 

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به ::پرتال اطلاع رسانی شهرداری اوز لارستان:: می باشد.

آدرس: