تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
مطالبات شهرداری اوز بر روی میز دکتر سلیمی رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری‌ها ی کشور
13 آذر 1401   11:12:46 |   > 
مطالبات شهرداری اوز بر روی میز دکتر سلیمی رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری‌ها ی کشور

دیدار مسعود کراماتی شهردار و فریبا برازنده رئیس شورای اسلامی شهر اوز با دکتر سلیمی رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری‌ها ی کشور در تاریخ ۷ آذرماه ۱۴۰۱

دیدار مسعود کراماتی شهردار و فریبا برازنده رئیس شورای اسلامی شهر اوز با دکتر سلیمی رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری‌ها ی کشور در تاریخ ۷ آذر ماه ۱۴۰۱
 
مهندس مسعود کراماتی شهردار اوز و فریبا برازنده رئیس شورای اسلامی شهر اوز با هماهنگی و همراهی دکتر حسین زاده نماینده پنج شهرستان لارستان، گراش، خنج، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی با دکتر سلیمی رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری‌ها ی کشور دیدار و مطالبات مورد نیاز شهر و شهرداری اوز را بیان و پیگیری نمودند.
در این دیدار در خصوص مطالبات مورد نیاز شهر اوز شامل تامین ماشین آلات و کمک به تامین اعتبار جهت احداث سایت جدید پسماند از سوی مهندس کراماتی و فریبا برازنده مطرح و پیگیری گردید.
ضمنا جهت اختصاص یک دستگاه خودرو حمل پسماند و خودرو آتش نشانی برای شهر کوره و یک دستگاه خودروی حمل پسماند برای روستای کهنه و شهرک توحید با کارشناسان مربوطه رأیزنی هایی صورت گرفت.
فرماندار خنج، شهرداران خنج، گراش، اوز، جویم و عماد شهر، روسای شوراهای اسلامی شهر گراش، اوز، جویم، بنارویه و عماد شهر نیز در این نشست حضور داشتند.
 
 
 
 

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به ::پرتال اطلاع رسانی شهرداری اوز لارستان:: می باشد.

آدرس: