جستجو:  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر : 9876 زمان مخابره: 29 آذر 1393 -- 16:09:02 | تعداد بازدید: 896 نسخه چاپی
با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان صورت پذیرفت:

بررسی مسایل ومشکلات مردم روستای کهنه اوز

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان مسایل ومشکلات مردم روستای کهنه اوز مورد بررسی قرار گرفت.
 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به اتفاق محمد حسین آتش فراز بخشدار اوز و تعدادی از مسوولین ادارات شهرستان ،به روستای کهنه بخش اوز سفر کردند واز نزدیک به بررسی مسایل ومشکلات و نیازمندیهای مردم این روستا پرداختند.
 
معاون استاندار ابتدا در مسجد جامع این روستا حضور یافت و با قشرهای مختلف مردم دیدار و گفتگو نمود. در این دیدار شیخ عبدالرحیم اکبری امام جماعت مسجد جامع کهنه به نمایندگی از اهالی این روستا به فرماندار و دیگر مسوولین شهرستان لارستان خوش آمد گفت.
 
وی در ادامه در سخنانی اهم مشکلات و درخواست های مردم را فرسوده بودن مدرسه شهید جعفریان، اختصاص زمین جهت ساخت مسکن جوانان، فرسوده بودن شبکه داخلی لوله های آب و اجرای طرح هادی عنوان کرد.
 
مهندس عسکری مدیر آبفا روستایی لارستان هم در سخنانی اظهار داشت: اول می بایست بحث آبرسانی را حل نماییم، سپس در صورت تأمین اعتبار شبکه های داخلی آب روستا نیز حل خواهد شد. وی گفت: تاکنون 5/4 کیلومتر لوله گذاری و برق رسانی و تجهیز چاه با هزینه ای بالغ بر 2 میلیارد تومان با مشارکت خیرین محلی صورت گرفته است و مابقی نیز در حال اجرا شدن می باشد.
 
در ادامه نجیب زاده فرماندار ویژه لارستان هم گفت: انشاءاله تا 3 ماه آینده طرح هادی در این روستا توسط بنیاد مسکن اجرایی خواهد شد و در خصوص دیگر مشکلات مطرح شده هم، تک تک آنها بررسی خواهد شد. در این نشست همچنین امام جمعه کهنه،معتمدین و تعدادی از مسوولین بخش اوز نیز حضور داشتند.
 

 

نظرات ارائه شده

نظرات

ارسال نظر
ارسال به دوستان
نام
پست الکترونیک
آدرس وبسایت یا وبلاگ
نظرشمــا    
. نظراتی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود*
کد امنیتی:   
ارسال نظر
9876

 
31 فروردين 1403 , 10 شوال 1445 , 2024 April 19

آخرین اخبار
پربیننده ترین اخبار