جستجو:  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر : 9870 زمان مخابره: 28 آذر 1393 -- 10:37:47 | تعداد بازدید: 967 نسخه چاپی
در محل خانه فرهنگ اوز

جلسه نقد و بررسی آثار راه یافته به نمایشگاه جشنواره عکس دانش آموزی اوز برگزار شد

جلسه نقد و بررسی آثار راه یافته به نمایشگاه و عکسهای برتر اولین جشنواره عکس دانش آموزی انجمن عکاسی اوز که با حمایت مالی عکاسی مولن روژ(لطافت) اوز برگزار شده بود سه شنبه شب 25 آذر در محل خانه فرهنگ اوز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری اوز در این جلسه که با حضور عکاسان شرکت کننده ، اعضای انجمن عکاسی اوز و داوران جشنواره (بهزاد کرامتی , طاها قاضی زاده و مرجان خرم ) و دبیر جشنواره برگزار شد ؛ ضمن نمایش کل آثار ارسال شده به دبیرخانه 20 عکس راه یافته به نمایشگاه مورد نقد و بررسی قرار گرفت .
 
به گفته دبیر جشنواره ، امین بحرانی , هدف از برگزاری این جشنواره استعداد یابی در سطح تمامی مدارس منطقه اوز بوده که در این راه , اداره آموزش و پرورش اوز نهایت همکاری را به انجمن عکاسی اوز داشته است و مقرر گردیده که نمایشگاه نیز در هفته وحدت (دی ماه امسال ) برگزار گردد. شایان ذکر است در این جشنواره که در آذرماه امسال برگزار گردید 130 اثر به دبیرخانه جشنواره رسید که از این میان 20 عکس به نمایشگاه راه یافته و 5 اثر بدون اولیت مقام چهارم تا هشتم (یلدا سلیمانی و الهه رضایی هر دو از فیشور و محمد تیرنگ ، فاطمه خوشرو و فاطمه پارسا ) و 3 عکس بدون اولیت مقام اول تا سوم ( صفا صالح پور، مهدیس مبصر و پردیس مبصر ) را بدست آوردند.
 
 

 

نظرات ارائه شده

نظرات

ارسال نظر
ارسال به دوستان
نام
پست الکترونیک
آدرس وبسایت یا وبلاگ
نظرشمــا    
. نظراتی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود*
کد امنیتی:   
ارسال نظر
9870

 
01 ارديبهشت 1403 , 11 شوال 1445 , 2024 April 20

آخرین اخبار
پربیننده ترین اخبار