جستجو:  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر : 10168 زمان مخابره: 9 آبان 1394 -- 14:55:13 | تعداد بازدید: 1565 نسخه چاپی

رزمایش پدافند غیرعامل در مدارس احمدپور و یادگاری اوز برگزارشد

به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و پدافند غیرعامل، به همت فرماندهی سپاه اوز و با همکاری حوزه مقاومت بسیج امام علی،آموزش وپرورش، هلال احمر و شهرداری، با حضور بخشدار، رئیس شورای اسلامی شهر، شهردار، رئیس آموزش و پرورش، فرماندهان نیروی انتظامی و سپاه، مدیر هلال احمر و اصحاب رسانه مراسم رزمایش پدافند غیر عامل در۹ آبان در دبیرستان احمدپور برگزارشد.
 

دراین مراسم ابتدا سروان رضوی فرمانده سپاه با تقدیر از همکاری آموزش و پرورش، مسئولین و دانش آموزان دبیرستان احمد پور، هلال احمر و شهرداری اوز و تشکر از حضور مسئولین دراین مراسم، پدافند غیر عامل را عملیاتی دانست که بین اتفاق رخ می دهد و باید ما آمادگی لازم برای اجرای آن داشته باشیم.
 

در ادامه مراسم بسیجی مصطفی مقصودی آموزش تئوری و عملی پدافند غیر عامل را برای دانش اموزان یادآور شد . وی گفت: پدافند غیر عامل یک سری اصول مانند: اعلام خبر، مکان یابی، استتار ، اختفا و پراکندگی دارد.
 
در قسمت بعد رزمایش دانش آموزان مانور را به اجرا درآوردند وبا صدای آزیر خطر عملیات استتار و اختفا را اجرا کردندو بعد از آژیر سفید به وضعیت عادی برگشتند. درحین این مانور، نیروهای امدادی هلال احمر نیز کمک های اولیه و برپا کردن چادر را اجرا کردند.
 
 
این مانور با حضور مسئولین در دبیرستان شبانه روزی یادگاری نیز اجرا شد.
 
 
منبع : اوز امروز
عکاس : فایزه طیوری
 
 
روابط عمومی شهرداری اوز

 

نظرات ارائه شده

نظرات

ارسال نظر
ارسال به دوستان
نام
پست الکترونیک
آدرس وبسایت یا وبلاگ
نظرشمــا    
. نظراتی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود*
کد امنیتی:   
ارسال نظر
10168

 
01 ارديبهشت 1403 , 11 شوال 1445 , 2024 April 20

آخرین اخبار
پربیننده ترین اخبار