تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
۱۲ پروژه دربخش اوز به ارزش ۳۶ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال در هفته دولت افتتاح شد
5 شهريور 1394   00:05:45 |  پروژه ها > 
۱۲ پروژه دربخش اوز به ارزش ۳۶ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال در هفته دولت افتتاح شد

به گزارش وب سایت اوز امروز این مراسم با حضور فرماندار ویژه لارستان، امام جمعه اوز، حجت الاسلام عدالتی ،مدیر کل بهزیستی استان، بخشدار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و روستاها، شهردار، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی، مسئولین ادارات شهرستان وبخش، معتمدین شهر و روستاها و دهیاران و اصحاب رسانه، ۱۲ پروژه دربخش اوز با اعتباری معادل ۳۶ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال افتتاح ومورد بهره برداری قرار گرفت.
 
از ۱۲ پروژه هفته دولت بخش اوز ، پروژه در شهر اوز و ۷ پروژه در روستا ها افتتاح شد .
 ۲۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از هزینه این پروژه ها از اعتبارات دولتی و ۱۲ میلیارد ریال نیز از سوی کمک های خیرین و مردمی تامین گردیده است .
 
پروژه های هفته دولت بخش اوز به شرح زیر است :
 
۱-آسفالت فاز یک شهرک صنعتی اوز با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال از اعتبارات دولتی
 

۲- سالن کتابخانه خیریه مرحوم عبدالعزیز هنری کتابخانه عمومی اندیشه به ارزش ۵ میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال خیریه خانواده مرحوم هنری

۳-روشنایی بولوار بهروزیان و رجایی به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از اعتبارات شهرداری اوز

۴- افتتاح نمایندگی بهزیستی اوز

۵-دهیاری قلات با اعتبار یک میلیارد . ۲۰۰ میلیون ریال از اعتبارات دولتی و مشارکت مردمی

۶- دهیاری گلار با اعتبار ۹۰۰ میلیون ریال از اعتبارات دولتی و مشارکت های مردمی

۷-سالن اجتماعات فیشور به اعتبار۳میلیارد ریال از اعتبارات مردمی

۸-میدان میوه و تره بار فیشور به اعتبار یک میلیارد ریال

۹-آزمایشگاه عمومی بیدشهر با اعتبار معادل یک میلیارد ریال از اعتبارات مردمی

۱۰ بولوار ورودی بیدشهر به اعتبار ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از اعتبارات دولتی و مشارکت مردمی

۱۱- زمین والیبال بیدشهر با اعتبار ۲۰۰میلیون ریال از اعتبارات مردمی

۱۲-زیر سازی و آسفالت باند شمالی خیابان ۳۰ متری کنار سبز اوز به ارزش ۹میلیارد ریال از اعتبارات شهرداری( در آینده نزدیک بهره برداری می شود)

 

در زمان افتتاح پروژه های فوق مسئولین مربوطه توضیحاتی د رمورد جزئیات پروژه ها ارائه دادند. در گردهمایی که در سالن مطالعه مرحوم هنری درکتابخانه عمومی اندیشه اوز برگزار شد، نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با اشاره به موفقیت های دولت تدبیر و امید در عرصه های بین المللی و اقتصادی، موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای و پیشرفت های اقتصادی دولت را ستود و گفت: نمی دانم اقلیتی که دارای تریبون هستند دلواپس چه چیزی هستند و چرا موفقیت های دولت در عرصه های بین المللی و اقتصادی را نمی بینند. فرماندار افزود: دولت تدبیر وامید کشور را با رشد اقتصادی منفی ۶/۷ تحویل گرفت و اکنون رشد اقتصادی به ۳ درصد رسیده است. وی درپایان با تقدیر از خانواده مرحوم هنری خوشحالی خود را از این که نیات خیرین ازمسجد و مدرسه سازی به سمت امور فرهنگی رفته و اوز همچنان در امور فرهنگی پیشتاز است، ابراز داشت.

دراین مراسم علاوه بر توضیحاتی که در مورد پروژه سالن مطالعه توسط عبدالحمید هنری نماینده خانواده هنری و مسعود کراماتی ناظر ساختمان ارائه شد، آتش فراز بخشدار اوز با تبریک هفته دولت و میلاد حضرت امام رضا(ع) وتقدیر از نیات خیر خانواده مرحوم هنری گزارشی در مورد پروژه های هفته دولت بخش اوز ارائه داد و اعلام داشت با مساعدت فرماندار لارستان و شورای برنامه ریزی شهرستان اعتبار ۲ درصد نفت و گاز بخش اوز به ۲۱/۸ درصد کل شهرستان افزایش یافته و به بخش اوز بیشترین دربین ۶ بخش شهرستان اختصاص یافته است.

گزارش تکمیلی پروژه های هفته دولت متعاقبا از طریق این پایگاه اعلام می گردد. 

 

عکس از : عصر اوز

 

روابط عمومی شهرداری اوز

 

 


کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به ::پرتال اطلاع رسانی شهرداری اوز لارستان:: می باشد.

آدرس: