تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
مراسم گرامیداشت روز زن و مقام مادر در اوز
26 فروردين 1394   18:44:06 |  اوز > اجتماعی
مراسم گرامیداشت روز زن و مقام مادر در اوز

ویژه برنامه‌ای به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن از طرف کمیسیون بانوان شورای شهر، شهرداری، بخشداری، آموزش وپرورش، سپاه پاسداران، طلاب خواهران علوم دینی و دانشکده بهداشت اوز با حضور جمع کثیری از بانوان شهر و کارمندان ادارات در سالن الزهراء (س) برگزار شد.
 

به گزارش پرتال اطلاع رسانی شهرداری اوز این مراسم با تلاوت قرآن کریم توسط فرزانه دژگام، و سرود ملی جمهوری اسلامی شروع شد. سپس پروین لطافت یکی از اعضای کمیسیون گزارشی از فعالیت های انجام شده و در دست انجام امور زنان و عملکرد کمیسیون بانوان را ارائه و نهالان کودکستان ساره سعادت سرود مادر و گروه اناشید حوریان از طرف شورای طلاب و مجتمع دینی فرهنگی امام شافعی اوز مولود خوانی کردند. فاطمه فتحی عضو طلاب خواهران سخنران مراسم نقش ارزشمند زن را در خانواده و مقام معنوى حضرت فاطمه (س) را که در شمار برترین مقامات معنوى و خصلت هاى برجسته و کارکردهاى مهم در زندگى شخصى این بانوى بزرگوارکه هرکدام یک درس است را برشمرد. و مسئولیت زن، تقوا، عفت و طهارت، مجاهدت، شوهردارى، فرزنددارى، سیاست فهمى و حضور او در مهمترین عرصههاى حیات یک انسان چه در دوران نوجوانى و کودکى، چه در دوران بعد از ازدواج و وجود زن را مایه افزایش نسل بشر و تربیت انسانها، که هر زن به عنوان یک مربی نسل بشر است و حضور موفق و موثر بانوان در جامعه یکى از بزرگترین افتخارات نظام اسلامى است که در سایه نظام اسلامى این همه زن فرزانه و تحصیلکرده و خوشفکر و ممتاز از لحاظ فکرى و عملى در جامعه ما وجود دارند را عنوان کرد.
 
در ادامه برنامه دانش آموز ستاره منوچهری از مدرسه احمدیان با مقاله ای در وصف مادر، حدیثه عربی دانشجوی دانشکده بهداشت شعر زیبای مادر، فایزه قربانی از مدرسه زمین پیما دکلمه روز مادر، سرود مدرسه قادری نژاد در وصف زن و مادر، پخش کلیپ موزه که توسط کودکان کودکستان کرانی و مسابقه ای تحت عنوان هر بانویی که عکس مادر شوهر خود را همراه دارد و مجری گری فروغ هاشمی از دیگر برنامه های شاد این مراسم بود که به حضار تقدیم شد. در پایان مراسم از بانوان شاغل در شهرداری، آموزش و پرورش، بخشداری، شورا، دانشکده بهداشت، دانشگاه پیام نور، اداره ارشاد، نمایندگی اصناف، موزه مردم شناسی از تلاشهای آنان از سوی اداره خود با اهداء هدایایی تقدیر بعمل آمد.
 
حمیرا نامدار
 

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به ::پرتال اطلاع رسانی شهرداری اوز لارستان:: می باشد.

آدرس: