جستجو:  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر : 10491 زمان مخابره: 9 اسفند 1400 -- 21:38:40 | تعداد بازدید: 4267 نسخه چاپی

روز مهندس مبارک

شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اوز در پیامی پنجم اسفند روز گرامیداشت دانشمند بزرگ ایرانی و مهندس بر جسته تاریخ علم و هنر، خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس به جامعه مهندسین به ویژه همکاران در شهرداری اوز تبریک عرض نمودند.
 
در متن پیام آمده است: نگاه علمی و تخصصی به موضوعات و مسائل روز مره زندگی بشر به ویژه مسائل هنر و مهندسی در تمامی اعصار و زمان اهمیت ویژه ای داشته و در این زمینه ایرانیان با داشتن دانشمندان بزرگ و پر افتخاری نظیر خواجه نصیرالدین طوسی، فارابی، ابوریحان بیرونی و ابن سینا از پیشگامان اندیشه و طرح های نو در جهان محسوب می شوند.
 
مهندسان به عنوان سرمایه تخصصی کشور می توانند در عرصه های علمی، جامعه را در رسیدن به توسعه و پایداری یاری کنند. روز مهندس روز گرامیداشت استعدادهای خرد، توان و اراده‌ی فردی، خلاقیت و ابتکار در عرصه اندیشه، عمل و پیشرفت و سازندگی هر کشور می باشد.
 
اینجانبان فرصت را غنیمت شمرده ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های مهندسین عزیز شهرستان اوز، اعضای محترم دفتر نمایندگی نظام مهندسی شهرستان اوز و به ویژه همکاران گرامی در شهرداری اوز تبریک عرض نموده و توفیقات روز افزون همکاران را در کمک به توسعه و پیشرفت شهر اوز از خداوند متعال خواستاریم.
 
 
 


M    M

 

نظرات ارائه شده

salam"> | 9 فروردين 1401 | 16:08:14

  • salam:">

      پاسخ دیگران:

نظرات

ارسال نظر
ارسال به دوستان
نام
پست الکترونیک
آدرس وبسایت یا وبلاگ
نظرشمــا    
. نظراتی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود*
کد امنیتی:   
ارسال نظر
10491

 
31 فروردين 1403 , 10 شوال 1445 , 2024 April 19

آخرین اخبار
پربیننده ترین اخبار