جستجو:  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر : 10385 زمان مخابره: 13 فروردين 1400 -- 23:37:58 | تعداد بازدید: 692 نسخه چاپی

طرح واکسیناسیون پاکبانان شهرداری اوز

در مرحله اول ۱۲ نفر از پاکبانان شهرداری اوز دوز اول واکسن را دریافت نمودند

 
 
 
با حضور  مهندس مسعود کراماتی شهردار اوز ،سینا آقایاری بخشدار مرکزی و اسدالله دشتگرد معاونت شبکه  بهداشت ودرمان شهرستان اوز، فرزاد عالی زاده مسئول امور اداری و کارگزینی، مسعود باقرزاده کارشناس محیط زیست، شهرام پیرزاد مسئول خدمات شهرداری طرح واکسیناسیون پاکبانان شهرداری اوز اجرا شد. 
 
مهندس اسدالله دشتگرد معاونت بهداشتی شبکه بهداشت و درمان در زمان انجام مرحله اول تزریق واکسن افزود: با توجه به ماهیت شغلی پاکبانان و مواجهه آنان با زباله ها و پسماندهای عفونی، برای پیشگیری از ابتلای این قشر زحمتکش به بیماری کووید۱۹، تزریق واکسن علیه کروناویروس برای گروه پرخطر در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی لارستان قرار دارد که در مرکز شهرستان اوز، مرحله نخست تزریق واکسن امروز، یازدهم فروردین به پاکبانان تزریق می شود.
 
سینا آقایاری بخشدار مرکزی با قدردانی از زحمات بخش بهداشت و درمان، اولویت تزریق واکسن در سطح شهرستان را براساس دستورالعملهای کشوری عنوان، و از زحمات پاکبانان شهرداری، که شبانه روز در خدمت جامعه هستند تشکر نمود.
 
سپس با حضور مهندس مسعود کراماتی، در مرحله اول دوازده ۱۲ نفر از پاکبانان شهرداری اوز دوز اول واکسن را دریافت نمودند و بتدریج بقیه پاکبانان نیز واکسینه می شوند.

 

نظرات ارائه شده

نظرات

ارسال نظر
ارسال به دوستان
نام
پست الکترونیک
آدرس وبسایت یا وبلاگ
نظرشمــا    
. نظراتی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود*
کد امنیتی:   
ارسال نظر
10385

 
01 ارديبهشت 1403 , 11 شوال 1445 , 2024 April 20

آخرین اخبار
پربیننده ترین اخبار