جستجو:  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر : 9902 زمان مخابره: 7 دي 1393 -- 01:46:54 | تعداد بازدید: 1644 نسخه چاپی

پرتال اطلاع رسانی شهرداری اوز رونمایی شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری اوز ، پرتال اطلاع رسانی شهرداری اوز رونمایی شد. نوید خادم پور شهردار اوز ضمن اعلام این خبر، هدف از راه ‌اندازی وبسایت شهرداری را اطلاع‌ رسانی به روز اخبار و اقدامات شهرداری عنوان کرد و گفت: حضور در دنیای مجازی از ملزومات دنیای امروز است زیرا امروزه به دلیل گستردگی و عمق فعالیت های افراد و ادارات نیاز به ابزاری برای معرفی و جذب حداکثری خواسته های مخاطبان احساس می شود.

از اینرو شهرداری نیز بر ان شد تا در راستای برقراری ارتباط بیشتر و موثرتر با شهروندان نسبت به راه اندازی وب سایت اینترنتی اقدام نماید.
 
خادم پور نیز در ادامه افزود: خوشبختانه با پیگیر های صورت گرفته، وبسایت شهرداری راه اندازی شد و از این پس شهروندان می توانند جهت اطلاع از آخرین اقدامات و اخبار شهرداری به وب سایت ما به آدرس
www.evaz-shahrdari.ir مراجعه نموده و ما را در جریان نظرات، انتقادات، شکایات و سایر درخواست های خود قرار دهند.
 
وی افزود: در آینده ای نزدیک به تدریج اخبار و مصوبات شورای شهر، آگهی های مزایده و مناقصه، قوانین و مقررات، تعرفه عوارض، اطلاعات گردشگری، آموزش های شهروندی و امکاناتی گسترده تر نیز از طریق سایت قابل دسترسی خواهد بود .

 

نظرات ارائه شده

اوزی ازشیراز | 15 بهمن 1393 | 21:26:03

  • با سلام افتتاح سایت شهر داری اوز راتبریک میگویم امیدواریم که این سایت پل ارتباط بین مردم وشهرداری وشورای شهر باشد وهمشهریان خارج از اوز ایتطریق از بیشرفتها واخبار زادگاهشان مطلع شوند اینشا الا

      پاسخ دیگران:

نظرات

ارسال نظر
ارسال به دوستان
نام
پست الکترونیک
آدرس وبسایت یا وبلاگ
نظرشمــا    
. نظراتی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود*
کد امنیتی:   
ارسال نظر
9902

 
07 ارديبهشت 1403 , 17 شوال 1445 , 2024 April 25

آخرین اخبار
پربیننده ترین اخبار