جستجو:  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر : 10452 زمان مخابره: 17 بهمن 1400 -- 10:03:05 | تعداد بازدید: 909 نسخه چاپی

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان فارس در شهرستان اوز

در سفری که دکتر احمدعلی افکاری رئیس سازمان برنامه و بودجه استان فارس و هئیت همراه در تاریخ ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۰ به شهرستان اوز داشتند ابتدای پروژه ی جاده مربوط، مخزن آب ۵۰۰۰ متر مکعبی آب مردمی، ساختمان در حال احداث سی تی اسکن و اورژانس بیمارستان امیدوار و بیمارستان در حال احداث راهپیما را مورد بازدید قرار دادند.
 
بازدید از مخزن آب ۵۰۰۰ متر مکعبی مردمی
⏪ بازدید دکتر افکاری از مخزن آب مردمی شهرستان اوز با همراهی حمیدرضا کشکولی کارشناس سازمان برنامه و بودجه، علی اصغر علیپور فرماندار شهرستان اوز، دکتر حسن شبانی مدیر کل راه و شهرسازی لارستان، مسعود کراماتی شهردار و مدیرعامل موسسه خیریه سلمان فارسی و اعضای هیأت امنای موسسه خیریه سلمان فارسی، جهانگیر عطوفت رئیس اداره آبفا، فریدون نامی و فریبا صالحی رئیس و عضو شورای اسلامی شهر و برخی از مسئولین و شهروندان صورت گرفت.
◀️ در ابتدای این بازدید رئیس اداره آبفا جهانگیر عطوفت توضیحاتی را راجع به ساخت مخازن دولتی و مردمی ارائه دادند و افزودند بدلیل نبود مخازن تامین آب کافی در موقع قطع و یا کمبود آب مردم دچار مشکل می شوند. به همین دلیل ساخت مخازن آب پشتیبان برای این مناطق ضروری می باشد. وی در ادامه گفت با توجه به اینکه مخزن دولتی زودتر اقدام به ساخت آن شده اما همچنان در مرحله بتن مگر می باشد.
مسعود کراماتی شهردار: ضمن عرض خیر مقدم به آقای دکتر افکاری و هئیت همراه در ادامه و تکمیل صحبت های رئیس اداره آبفا اضافه کردند در ساخت مخزن آب مردمی تمامی اقشار از ابتدای کار تا موقع بهره برداری مشارکت داشتند. ایشان افزودند با توجه به نیاز شهر به مخزن آب پشتیبان و در راستای تقویت اعتماد مردم و شرکت در پروژه های مردمی و دولتی که بصورت مشارکتی می باشد نیاز و ضرورت دارد که پروژه مخزن آب دولتی با تامین اعتبار دولتی هر چه سریعتر اجرا گردد.
حمیدرضا کشکولی کارشناس معین سازمان برنامه و بودجه اعلام نمودند که مهمترین پروژه شهر اوز ساخت مخزن آب بوده که در سالهای قبل دو میلیارد تومان بودجه به اداره آبفای استان برای این منظور اختصاص داده شده است.
احمدعلی افکاری رئیس سازمان برنامه و بودجه استان فارس در بازدید از مخزن آب گفتند: با توجه به نیاز منطقه به آب و نوع پروژه که بصورت مشارکتی دولت و مردم است نیاز به پیگیری جدی و مصمم می باشد که با اختصاص بودجه مناسب مخزن آب دولتی هر چه سریعتر پایان و به بهره برداری برسد.
 
 
 
 
 
 


M    M

 

نظرات ارائه شده

نظرات

ارسال نظر
ارسال به دوستان
نام
پست الکترونیک
آدرس وبسایت یا وبلاگ
نظرشمــا    
. نظراتی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود*
کد امنیتی:   
ارسال نظر
10452

 
01 ارديبهشت 1403 , 11 شوال 1445 , 2024 April 19

آخرین اخبار
پربیننده ترین اخبار