جستجو:  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر : 10362 زمان مخابره: 10 تير 1399 -- 12:13:13 | تعداد بازدید: 1395 نسخه چاپی

جلسه تقدیر از اعضای پایتخت کتاب اوز

نشست تقدیر از اعضای هیئت اجرایی پایتخت کتاب اوز در مورخ 1399/04/09 ساعت 9 صبح در دفتر شهردار برگزار گردید

نشست تقدیر از اعضای هیئت اجرایی پایتخت کتاب اوز در مورخ 1399/04/09 ساعت 9 صبح در دفتر شهردار شروع شد، که در ابتدا آقای مهندس مسعود کراماتی شهردار اوز با این جمله سخن را آغاز نمودند ((شاخصیه اصلی و معرف شهر اوز و منطقه لارستان، مشارکت فراوان در امور خیر و خیرساز بودن آن است که شهر اوز ضمن دارا بودن سابقه فرهنگی، درحال شناساندن عناوینی همچون شهر پایتخت کتاب، شهر دوستدار کودک و شهر دوچرخه است و این شاخصه ها نه تنها در سطح کشوری بلکه حتی در سطح جهانی نیز معرفی شده است که باید اهمیت این موضوع برای تمامی مسئولین و مردم بیشتر شرح داده شود. در خصوص شهرهای دوستدار کودک، اوز در بین تمامی شهر هایی که در پایلوت شهرهای دوستدار کودک ایران که زیر نظر وزارت کشور و یونیسف ایران است به عنوان یکی از 12 شهر پایلوت شهر دوستدار کودک ایران انتخاب شد و این در حالی است که 11 شهر دیگر تماماً مراکز استان ها می باشند.
 
در موضوع پایتخت کتاب و شهر خلاق نیز به همینگونه، رقابت در میان شهرهای بزرگ کشور و عناوینی که با تلاش و همت مضاعف تک تک شما اعضای محترم هیئت اجرایی پایتخت کتاب و نهاد ها  و مردم گرامی اوز بدست آمده است. ))
در ادامه ضمن پوزش شهردار از به تاخیر افتادن این برنامه بعلت های گوناگون و از جمله بیماری کرونا، مراتب تشکر خود را به همه اعضای هیئت اجرایی پایتخت کتاب اعلام نمودند و به اعضای محترم گفتند که جهت شرکت در مراسم پایتخت کتاب ایران در سال جاری می بایست برنامه ریزی دقیق و پیگیری داشته باشیم.
 
 
در ادامه دکتر عسکری ضمن تشکر از شهردار در برگزاری این جلسه، از طرف اعضای هیئت اجرایی پایتخت کتاب به شهرداری اوز در خصوص انتخاب شهر اوز به عنوان یکی از 12 شهر پایلوت شهرهای دوستدار کودک ایران، تبریک گفتند و ایشان به عنوان یکی از اعضای شورای اسلامی شهر اوز گفتند شورا نیز اعلام آمادگی جهت ادامه همکاری با روند انجام برنامه های پایتخت کتاب و شهر دوستدار کودک به عنوان دو برنامه موفق انجام شده در سال های اخیر را دارد.
 
 
دکتر مهر آوران نیز اعلام نمودند بسیاری از فعالیت های مردمی شهر به صورت داوطلبانه و خودجوش و با نیت خالص شروع می شود که بعد از تلاش های فراوان متاسفانه بدون هیچگونه تقدیر و تشکری رها می گردد، که سبب کاهش انگیزه و ادامه مسیر نیز خواهد شد.
 
 
خانم ملاحت و خانم رحمان پور هر دو خواستار تبلیغات و رسانه قوی تر و در انعکاس خبر های این چنینی مربوط به شهر اوز که در سطح کشور مطرح می گردد شدند. و از جمله یکی از این راه ها را طراحی و نصب المان های مرتبط با این طرح را در سطح شهر عنوان نموند. و آقای دکتر عسکری نیز تقاضای برآورد طراحی و اجرای المان را از شهرداری نمودند تا شاید بتوان بودجه آن را تامین نمود.
 
 
در ادامه خانم فروغ هاشمی ریاست محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز به صورت مفصل به معرفی ظرفیت های شهر اوز در زمینه های پایتخت کتاب و شهر دوستدار کودک پرداختند. و همچنین راهکارهای مناسب در ادامه این روند را نیز مطرح نمودند.
 
 
سپس آقای محمدرسول رفعتی مسئول واحد شهر دوستدار کودک شهرداری اوز اهداف شهرهای دوستدار کودک را گفتند و اعلام نمودند که اهداف شهر دوستدار کودک و پایتحت کتاب نه تنها در مقابل یکدیگر نیستند بلکه آنها مکمل یکدیگر نیز می باشند که برای مثال ارتقاء سطح آموزش و تعریف برنامه هایی در پیشرفت علمی کودکان یکی از اصول شهرهای دوستدار کودک است که از جمله از اهداف پایتخت کتاب، ترویج کتاب و کتاب خوانی در بین کودک نیز می باشد، و هر دو آنها هم سو و در یک جهت در حال حرکت اند و این یکی از امتیازات شهرمان به شمار می آید.
 
 
خانم طیوری نیز ضمن معرفی کتاب پری دندون نوشته خانم انوشه خضری به هر یک از حضار در جلسه این کتاب را هدیه نمودند.
 
 
در پایان توسط شهردار از تک تک اعضای هیئت اجرایی پایتخت کتاب  با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

نظرات ارائه شده

نظرات

ارسال نظر
ارسال به دوستان
نام
پست الکترونیک
آدرس وبسایت یا وبلاگ
نظرشمــا    
. نظراتی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود*
کد امنیتی:   
ارسال نظر
10362

 
01 ارديبهشت 1403 , 11 شوال 1445 , 2024 April 20

آخرین اخبار
پربیننده ترین اخبار