جستجو:  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر : 10057 زمان مخابره: 26 فروردين 1394 -- 10:43:14 | تعداد بازدید: 2026 نسخه چاپی

شب شعر سیمرغ با بزرگداشت عطار در اوز

مراسم «شب سیمرغ» ویژه بزرگداشت روز ملی عطار نیشابوری با حضور شاعران انجمن های ادبی گراش، خور و اوز مسئولین و مردم فرهنگ‌دوست در تالار اجتماعات بیمارستان امیدوار اوز برگزار شد.
 

این مراسم پس ازتلاوت قرآن کریم توسط سلمان قائدی، سرود جمهوری اسلامی و مجری گری لیلا عزیزیان شروع شد. سپس محمد خواجوی دبیر انجمن ادبی خانه فرهنگ با خوش‌آمدگویی به مهمانان مراسم اظهار داشت:انجمن ادبی در سال گذشته با جلسات متعدد و برنامه های متنوع را به پیان رسانید و برنامه ها در سال جدید به مناسبت های روز شاعران کشور پیش رو داریم که آنها را عنوان کرد.
 
بهرام رفیعی نیز زندگی نامه شیخ فریدالدین عطار نیشابوری که از روزگار خویش و همه ادوار تاریخی و فرهنگی ایران زمین محسوب می‌شد را تشریح کرد. فریناز تورانی با غزل خوانی از عطار، محمد خواجه پور از انجمن گراش با شعر دیدن پروانه در یک صبح بهاری، نسرین الماسی با شعر سایه آفتاب، محمدرفیع نامی با شعر جوهر انسان، موسی پوربلاش از انجمن ادبی خور با شعر یکی بود یکی نبود، زیبا جنیدی با شعر مادر، مصطفی کارگر ار انجمن ادبی گراش با دو غزل و تک نوازی سه تار کامران مبشری و همراهی کردن شاعران در خواندن اشعارشان و خطاطی سهیلا بنار شب بیاد ماندنی را در ذهن مهمان به جا گذاشت.
 


لیلا    عزیزیان

 

نظرات ارائه شده

نظرات

ارسال نظر
ارسال به دوستان
نام
پست الکترونیک
آدرس وبسایت یا وبلاگ
نظرشمــا    
. نظراتی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود*
کد امنیتی:   
ارسال نظر
10057

 
31 فروردين 1403 , 10 شوال 1445 , 2024 April 19

آخرین اخبار
پربیننده ترین اخبار